گل یا پوچ «بهنام تشکر» روی آنتن زنده!

هفت سنگی‌ها با حضور در برنامه «نبش جنت آباد» در گفتگو با سیدعلی ضیاء از خاطراتشان گفتند، شبنم مقدمی اعلام کرد اصطلاح «شت و پت» پیشنهاد خودش بوده است، بازیگر نقش شاهین گلی فینال جام‌جهانی را گزارشگری کرد و بهنام تشکر و پسر 4 ساله‌اش هم روی آنتن زنده گل یا پوچ بازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: بازیگران سریال «هفت سنگ» سه‌شنبه شب هفتم مردادماه مهمان برنامه «نبش جنت آباد» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء بودند.

نخستین مهمان هفت سنگی این ویژه برنامه پارسا قره‌خانلو بازیگر خردسال این سریال بود که نقش شاهین را بازی می‌کرد.

بازیگر خردسال «هفت سنگ» به ترکیب تیم برزیل ایراد نمی‌گیرد!

او که خیلی جدی درباره فوتبال صحبت می‌کرد، مثل مجری برنامه به تیم آلمان علاقه داشت و تحلیل خود از شکست برزیل با 7 گل را ارائه داد: من فکر نمی‌کردم آلمان 7 گل بزند. گرچه این تیم همواره با برنامه جلو رفته و برزیل هم بدون نیمار بود. از طرفی بعد از چند گل اولی که وارد دروازه برزیل شد، بازیکنان این تیم تمرکز خود را از دست دادند. من به ترکیب آنها ایراد نمی‌گیرم اما آلمان هم در مقابل حساب شده بازی می‌کرد. بعد از برد هم این تیم در هتلشان خوشحالی خاصی از خود نشان ندادند و احترام برزیلی‌ها را رعایت کردند.

وی افزود: پدر من کار ورزشی انجام می‌دهد و من از 5، 6 سالگی عاشق فوتبال هستم. سر تمرین‌های استقلال هم رفته‌ام.

گزارشگری بازی فینال جام جهانی از حفظ

در ادامه این بازیگر کودک، به پیشنهاد ضیاء به گزارشگری بازی فینال جام جهانی پرداخت و بخش ابتدایی و دقایق پایانی بازی را از حفظ گزارش کرد!
 

گل
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =