پایان پیاده سازی سامانه یکپارچه بانک ملت در سال جاری/اجرای مدل کسب و کار بانکداری جامع

محمد رضا ساروخانی خبر داد:

مدیرعامل بانک ملت تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع، تدوین و پیاده سازی سامانه تسهیلات اینترنتی ملت با عنوان تام، ایجاد خزانه داری نوین، پیگیری وصول مطالبات از دولت، اتمام پیاده سازی کوربانکینگ ارزی و مولدسازی دارایی های غیرمولد از جمله برنامه های آتی بانک تعیین شده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیر عامل بانک ملت حجم تسهیلات اعطایی این بانک را در سال گذشته 534 هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این رقم با 12 درصد رشد متوسط سه ساله رو به رو بوده است.

محمد رضا ساروخانی، شرایط بانک ملت را از لحاظ نقدینگی در سال گذشته بسیار مطلوب خواند و افزود : این بانک با داشتن بیش از 919 هزار میلیارد ریال منابع، از لحاظ کل منابع رتبه نخست را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داد.

وی مانده تسهیلات و مطالبات بانک ملت را نیز در سال گذشته حدود 859 هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: کل درآمد بانک در سال مالی یادشده 126 هزار و 218 میلیارد ریال و سود خالص آن 16 هزار و 792 میلیارد ریال بوده که سود خالصی معادل 420 ریال را برای هر سهم محقق کرده است.
مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: متوسط رشد بدهی های بانک ملت 26 درصد،  رشد حقوق صاحبان سهام 15.7 درصد و رشد دارایی های آن 25.4 درصد اعلام شده است.

به گفته ساروخانی، حجم سپرده های ریالی این بانک با 20 درصد رشد به حدود 693 هزار میلیارد ریال و کل منابع ارز و ریال آن با 21.2 درصد رشد به حدود 920 هزار میلیارد ریال رسیده است ضمن این که مانده تعهدات ضمانتنامه های آن بیش از 142 هزار میلیارد ریال شده که 14 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل بانک ملت، تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع، تدوین و پیاده سازی سامانه تسهیلات اینترنتی وی تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع، تدوین و پیاده سازی سامانه تسهیلات اینترنتی ملت با عنوان تام، ایجاد خزانه داری نوین، پیگیری وصول مطالبات از دولت، اتمام پیاده سازی کوربانکینگ ارزی و مولدسازی دارایی های غیرمولد از جمله برنامه های آتی بانک تعیین شده است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  6  =