آمازون صد دلار ابزار اندرویدی هدیه می‌دهد/عرضه رایگان ابزار پولی مخصوص اندروید به مدت ۲۴ ساعت

بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان اعلام کرد

مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری تلاش فراوان می‌کنند تا کاربران را متقاعد کنند که از ابزارهای آنها استفاده کنند و برای مثال مرکز 7-Eleven چندی پیش اعلام کرد که همه کاربران جهانی می‌توانند بین روزهای 12 تا 19 ژوئیه ابزارهای آن را به صورت رایگان بارگذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایتنا مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری تلاش فراوان می‌کنند تا کاربران را متقاعد کنند که از ابزارهای آنها استفاده کنند و برای مثال مرکز 7-Eleven چندی پیش اعلام کرد که همه کاربران جهانی می‌توانند بین روزهای 12 تا 19 ژوئیه ابزارهای آن را به صورت رایگان بارگذاری کنند.

اما فروشگاه اینترنتی آمازون دست به اقدام بزرگ‌تری زده است و با به‌کارگیری روش جدید می‌کوشد کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

آمازون که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد از روز جمعه مورخ اول آگوست 2014 تعداد 30 ابزار اندرویدی پولی را که هزینه آنها در مجموع 100 دلار می‌شود برای مشترکان فروشگاه اینترنتی Amazon Appstore ارائه می‌دهد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت آمازون هم‌اکنون براساس طرح دیگر به صورت روزانه یک ابزار پولی مخصوص دستگاه‌های اندرویدی را به مدت 24 ساعت رایگان عرضه می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5