دفاع مدیر برنامه دژاگه و قوچان‌نژاد از آنها

مدیر برنامه لژیونرهای ایرانی گفت: افرادی که از حضور دژاگه و قوچان‌نژاد در لیگ‌های قطر و کویت انتقاد می‌کنند، ابتدا خودشان باید چند قرارداد اروپایی بسته باشند تا بدانند این قراردادها چه جزئیاتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌ای که در دو دهه گذشته 80 درصد بازیکنان ایرانی از طریق او به اروپا ترانسفر شده‌اند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت بازیکنان لژیونر فوتبال ایران گفت: وضعیت اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و جواد نکونام مشخص شد و وضعیت کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی هم تا دو سه هفته آینده مشخص خواهد شد.

فاضلی درباره خبر توافق شجاعی با ساراگوسا و همچنین مطرح شدن نام اوساسونا به عنوان گزینه مشترک شجاعی، پولادی و انصاری‌فرد تصریح کرد: شجاعی از دو سه تیم پیشنهاد دارد که ساراگوسا یکی از آنهاست. انصاری‌فرد از آلمان هم پیشنهاد دارد و شاید به این دلیل که اخبار اوساسونا بیشتر در ایران مطرح شده نام این باشگاه برای جذب او مطرح می‌شود.

وی در مورد انتقادها به قرارداد قوچان‌نژاد یادآور شد: همانطور که مسئولان الکویت اعلام کردند این بازیکن گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ این باشگاه است. افرادی که این نقدها را مطرح می‌کنند، ابتدا خودشان باید چند قرارداد اروپایی بسته باشند.

فاضلی خاطرنشان کرد: مسلماً در این میان باید به برخی نکات توجه کرد، اینکه قوچان‌نژاد به صورت قرضی به الکویت رفته است و علاوه بر امسال، یک فصل دیگر با چارلتون قرارداد دارد. ضمن اینکه در چارلتون قرار بود از رضا در پست مهاجم استفاده شود اما او را در پست هافبک راست استفاده کردند.

این مدیر برنامه که انتقال علی کریمی به بایرن مونیخ و  شالکه را در دوره‌ای دور از انتظار انجام داد، تأکید کرد: علی کریمی یک استثنا بود که در هر پست به غیر از دروازه‌بانی می‌توانست بازی کند.

فاضلی در مورد انتقاد به قرارداد بلندمدت دژاگه با العربی قطر هم به تسنیم گفت: بگذارید عده‌ای که جزئیات این قرارداد پنج ساله را نمی‌دانند در مورد آن نقد کنند اما همانطور که گفتم این افراد باید قرارداد بین‌المللی بسته باشند تا بدانند این قراردادها چه جزئیاتی دارد.

فاضلی همچنین بحث مشکل خروج از کشور انصاری‌فرد را رد کرد و گفت: کریم سال‌هاست که کارت پایان خدمت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه ندارد.

وی در مورد احتمال حضور مسعود شجاعی در لیگ‌های عربی یا پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: شجاعی به پیشنهادهای عربی پاسخ منفی داد و از بحث پرسپولیس هم چیزی نشنیدم. مسعود می‌خواهد در اروپا بماند و به پیشنهادهایی که از تیم‌های اروپایی دریافت کند، پاسخ مثبت می‌دهد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1