همه احکام انضباطی علیه پرسپولیس

پیام صادقیان بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل اعتراض و درگیری با داور دیدار فولاد، به 3 ماه محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خبر آنلاین: باشگاه پرسپولیس در طول دوران فعالیت خود با احکام انضباطی مختلف و بعضاً نادری جریمه شده است که برخی از آنها در فوتبال ایران بی نظیر بوده است:

دیدار نیمه نهایی لیگ ایران بین پرسپولیس و تاج در سال 1349 به جنجال کشیده شد و این بازی دومین دربی ناتمام تاریخ محسوب می شد. پرسپولیس در نیمه نهایی با استقلال روبرو شد و در همان اوایل بازی با گل حسین کلانی از حریف پیش افتاد. اما پس از گل مشکوک استقلال که بازی را در دقیقه 75 مساوی کرد، برخوردها شروع شد. درگیری لواسانی و بهزادی منجر به اخراج هر دو شد و اعتراض کلانی به داور به خاطر مصدوم شدن محراب شاهرخی، کارت قرمز برای وی را به همراه داشت. بازی نیمه کاره رها شد و فدارسیون فوتبال طبق انتظار این بازی را 3- صفر به ضرر قرمزپوشان اعلام کرد. اما عجیب ترین حکم انضباطی محرومیت یک ساله کلانی و شاهرخی بود، در حالی که داور بازی اعتراف کرده بود که هیچ گونه توهینی از طرف محراب شاهرخی نشنیده است. بدین ترتیب پرسپولیس 2 بازیکن ارزشمند خود را تا یک سال از دست داد، هر چند که محرومیت این دو بازیکن پس از 9 ماه بخشیده شد.
 

***

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9