آغاز دهمین جشنواره دارندگان پایانه های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی بانک رفاه

پکیج ویژه مشتریان برنزی هر کدام به ارزش 10 میلیون ریال است که پس از انجام قرعه کشی و در صورت عدم شمول مشتریان ممتاز از جوایز ارزنده تر، نسبت به اختصاص جوایزی به شرح فوق و بدون قرعه کشی، بر حسب بیشترین میانگین مانده حساب و مبلغ تراکنش اقدام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی این بانک، جوایز این دوره که از تاریخ 1/5/1393 آغاز و در تاریخ 30/8/1393 پایان خواهد یافت به دو صورت قرعه کشی برای کلیه پذیرندگان و بدون قرعه کشی برای مشتریان ممتاز اهدا خواهد شد.

جوایز این دوره به دو صورت برگزاری قرعه کشی شامل 4 کمک هزینه 400 میلیون ریالی خرید خودرو، 20 کمک هزینه خرید گوشی تلفن همراه (iphon6) هرکدام به ارزش 40 میلیون ریال، 200 کمک هزینه خرید تبلت هرکدام به ارزش 10 میلیون ریال و 700 کارت هدیه 1 میلیون ریالی خواهد بود.

همچنین گفتنی است 2 کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 500 میلیون ریال نیز برای مشتریان مناطق آزاد قرعه کشی خواهد شد.

بر اساس این گزارش جوایز بخش مشتریان ممتاز نیز شامل: 30 پکیج ویژه 20 میلیون ریالی برای مشتریان طلایی، 120 پکیج ویژه مشتریان نقره ای هرکدام به ارزش 15 میلیون ریال و 250 پکیج ویژه مشتریان برنزی هر کدام به ارزش 10 میلیون ریال است که پس از انجام قرعه کشی و در صورت عدم شمول مشتریان ممتاز از جوایز ارزنده تر، نسبت به اختصاص جوایزی به شرح فوق و بدون قرعه کشی، بر حسب بیشترین میانگین مانده حساب و مبلغ تراکنش اقدام خواهد شد.

این گزارش حاکی است میانگین حساب های متصل به پایانه های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی، تعداد تراکنش ها و مبلغ تراکنش مبنای امتیاز دهی خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1