هاشم جواب صادقیان را داد!

هافبک تیم فوتبال استقلال کُری‌خوانی بازیکن پرسپولیس را شوخی خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از تسنیم: هاشم بیک زاده اگر چه معتقد است که تیمش بازی سختی مقابل سپاهان در پیش دارد ام تاکید می کند که استقلال در اصفهان همیشه خوب نتیجه می گیرد و می خواهد سپاهان را در زمین خودش شکست دهد. او که سابقه قهرمانی با استقلال و سپاهان را در لیگ برتر دارد در مورد بازی حساس هفته سوم و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ می دهد.

از  بازی روز پنجشنبه استقلال و سپاهان شروع کنیم…

بازی سختی در پیش داریم چون سپاهان یکی از تیم های پرقدرت این فصل است که در خط هافبک و حمله واقعا خطرناک است. آنها در زمین خودشان بازی می کنند ولی ما در اصفهان همیشه خوب نتیجه می گیریم و این بار هم دنبال برد هستیم تا با 9 امتیاز صدرنشین شویم.

با غیبت صادقی و عمران زاده، فکر نمی کنی اذیت شوید؟

به قدرت سپاهان در این پست اشاره کردم ولی باید بگویم که نفرات جایگزین در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بازیکنان مصدوم هم زود برگردند. مطمئنا قلعه نویی برای این بازی تدابیر خاص خودش را دارد و ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

پیش بینی سخت است ولی ما برای برد بازی می کنیم. هر دو تیم 6 امتیازی هستند و سپاهان هم برای برد بازی می کند. هدفی جز قهرمانی در این فصل نداریم و خودم هم دوست دارم این عنوان را به دست با استقلال به دست آورم. امسال دنبال پنجمین قهرمانی ام در لیگ برتر هستم و البته هت تریک قهرمانی با استقلال.

خیلی ها استقلال و سپاهان را مدعیان جدی می دانند و معتقدند پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی ندارد. نظر تو چیست؟

من چنین نظری ندارم و با دو هفته نمی توان از قهرمانی حرف زد. پرسپولیس تیمی بزرگ و مطمئنا مدعی قهرمانی است.

صادقیان گفته که در هفته پانزدهم بد بلایی سر استقلال می آورد. در مورد حرف های او چه صحبتی داری؟

صادقیان بازیکن شوخ طبعی است و در این مورد شوخی کرده است. او اول باید به فکر پایان محرومیتش باشد تا به تیمش کمک کند. نمی دانم چرا این حرف را زده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  3  =