مدیران پرسپولیس احضار شدند

حاشیه‌های متعدد و مصاحبه های سریالی مدیران باشگاه پرسپولیس علیه یکدیگر وزیر ورزش و جوانان را بر آن داشته تا همه آنها را به ساختمان خیابان سئول فراخوانده و توبیخ کند. وزیر ورزش البته دنبال ایجاد تغییراتی هم در تشکیلات این باشگاه هم هست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از «پیام نو»، مصاحبه‌‎های سریالی روزهای اخیر حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مرد متمول این باشگاه علیه علی دایی و علیرضا رحیمی حواشی بسیاری را به وجود آورد. او که گویا در همین مدت کوتاه با دایی و رحیمی چالش‌های زیادی به لحاظ مدیریتی پیدا کرده و احتمالا به برخی اهدافش نرسیده در طول همین روزهای آغازین لیگ برتر سر ناسازگاری با آنها گذاشته است

او ابتدا در جلسات متعدد مخالفت خود با برخی سیاست‌های سرمربی و مدیرعامل باشگاه را مطرح کرد و بعد از اینکه از مسیر جلسات به نتیجه‌ای نرسید، مصاحبه‌های سریالی با رسانه‌های مختلف را در دستور کار قرار داد.

رئیس هیات‌مدیره سرخ‌ها بعد از چند روز مصاحبه‌های نرم انتقادی و پرکنایه علیه دایی و رحیمی روز گذشته در مصاحبه‌ای تند و غیر منتظره حمله‌ای عجیب علیه سرمربی سرخ‌ها ترتیب داد و جنگ رسانه‌ای‌اش با آنها را علنی کرد؛ اتفاقی که از سوی علیرضا رحیمی بی‌پاسخ نماند و امروز مدیرعامل پرسپولیس هم در گفت‌وگویی از برخی پشت پرده‌های این باشگاه رونمایی کرد.

رحیمی که گویا دل پری از سیاسی و دوستانش در هیات مدیره دارد، ضمن افشای برخی پشت پرده‌ها، سیاسی را تهدید به افشاگری شدیدتر کرد و حتی از حسن روحانی رئیس‌جمهور هم درخواست کرد به مسائل باشگاه پرسپولیس ورود کند.

همین درگیری‌ها حالا پای وزیر ورزش را به قضیه باز کرده است. او که در طول روزهای اخیر منتظر ماند تا مشکلات مدیریتی پرسپولیس در درون این باشگاه حل شود، حالا و بعد این قضایا به دنبال ورود به قضایاست و آنگونه که از وزارت ورزش خبر می‌رسد، وزیر ورزش همه مدیران باشگاه پایتخت‌نشین پرسپولیس را احضار کرده است.

یک منبع آگاه در این مورد گفت: محمود گودرزی به شدت از اتفاقات و درگیری‌های پرسپولیس ناراحت است و به زودی همه آنها را به وزارت ورزش فراخوانده و مورد سوال قرار خواهد داد.

او می‌افزاید: تغییر در هیات مدیره پرسپولیس قطعی است و وزیر ورزش و امیررضا خادم به سرعت به دنبال ترمیم هیات مدیره برای رسیدن به آرامش هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄  12  =