بیست و پنجمین همایش بین المللی بانکداری اسلامی

دهم و یازدهم شهریور با حضور هیات بلندپایه گروه IDB برگزار می شود؛

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی را با عنوان « نقد و بررسی سه دهه بانکداری بدون ربا در ایران و جهان» برگزار می نماید.محورهای اصلی این همایش آسیب شناسی تجربه سه دهه اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا، راهکارهای بهبود عملیات بانکداری بدون ربا و برنامه ریزی بانکداری اسلامی برای آینده اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ محورهای اصلی این همایش" آسیب شناسی تجربه سه دهه اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا"، "راهکارهای بهبود عملیات بانکداری بدون ربا" و "برنامه ریزی بانکداری اسلامی برای آینده" اعلام شده است.

  همایش بانکداری اسلامی با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، هیاتی از بانک توسعه اسلامی(IDB )، ،اساتید حوزه و دانشگاه و تنی چند از صاحب نظران و اندیشمندان برگزار می‌شود.

  در این همایش ، مقامات ارشد اقتصادی و بانکی کشور قانون عملیات بانکی بدون ربا را از دیدگاه علمی و نظری مورد نقد و تجزیه و تحلیل قرار  خواهند داد.

گفتنی است بیست و پنجمین همایش سالانه بانکداری اسلامی، دهم و یازدهم شهریورماه 93 در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.ibi.ac.ir  مراجعه نمایند.
  همچنین ‌در‌ جریان‌ برگزاری ‌همایش‌، نمایشگاه ‌تجهیزات ‌بانکداری ‌الکترونیک ‌با‌ حضور ‌بانک‌های تجاری دایر خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  −  47  =