نمی‌دانم چرا رئیس بانک مرکزی از وام مسکن خبرنگاران اطلاع ندارد

وزیر ارشاد با اشاره به اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی درباره وام مسکن خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چرا سیف از وام مسکن خبرنگاران اطلاع ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم والد قاضی سراج درپاسخ به سوالی مبنی بر اظهار نظر رئیس بانک مرکزی درباره عدم اطلاع از وام مسکن خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم که چرا آقای سیف اطلاعی ندارد.

وی در پاسخ به سوال تسنیم درباره نحوه پرداخت وام مسکن خبرنگاران گفت: رئیس‌کل بانک مرکزی از همه چیز اطلاع ندارد، مسئولیت بانک مرکزی نظارت بر امور بانکی کشور است.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که آیاد مسئله وام مسکن خبرنگاران عملیاتی می‌شود، پاسخ داد :صندوقی که باید این وام را پرداخت کند با مشکلاتی مواجه است که ابتدا باید این صندوق سودآور و تقویت شود.

جنتی خاطر نشان کرد: این وام تنها مربوط به خبرنگاران نیست، می‌خواهیم مربوط به هنرمندان و نویسندگان نیز باشد و باید رابطه‌مان در این خصوص با دولت قطع شود زیرا نباید همیشه دست‌مان برای کمک به سوی دراز باشد.

وی افزود: در هیئت مدیره این صندوق، دو مدیر بانک خصوصی حضور دارند تا بتوانیم از امکانات آنها استفاده کنیم تا موضوع به تدریج حل و فصل شود زیرا در گذشته با مشکل روبه رو بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  40