اولتیماتوم مجلس به خودروسازان

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه کمیته بازنگری قیمت خودرو هنوز اطلاعات مورد نیاز خود را از خودروسازان دریافت نکرده است،گفت:خودروسازان برای ارسال اطلاعات به کمیته بازنگری خودرو فقط این هفته فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: علی علیلو با اشاره به اینکه کمیته بازنگری قیمت خودرو هنوز اطلاعات مورد نیاز خود را از خودروسازان دریافت نکرده است، گفت: خودرو سازان برای ارسال اطلاعات خود این هفته فرصت دارند در غیر این صورت مجلس با ابزارهای خاص خود موضوع بازنگری قیمت خودرو را تعیین تکلیف خواهد کرد.

او با بیان این که تعیین قیمت پایه سال گذشته در فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به هیچ عنوان علمی نبوده است، گفت: مجلس شورای اسلامی در روند تحقیق و تفحص از خودروسازان خواستار این است که رویه های غلط تصمیم گیری و یا قیمت گذاری در صنعت خودرو اصلاح شود.
علیلو گفت: متن کامل گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان بیش از یک ماه است که به شورای رقابت ارسال شده و این بخش به جای تعلل و یا انتظار برای کسب نتایج کمیته بازنگری قیمت خودرو مجلس باید این گزارش را بررسی و اشتباهات خود را در حوزه قیمت گذاری خودرو اصلاح می‌کرد.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه نباید هزینه‌های سال‌های گذشته تولید خودرو از جیب مردم پرداخت شود، گفت: مجلس شورای اسلامی در بخش خودرو به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و بعد از بررسی قیمت خودرو در زمینه اصلاح صنعت خودرو اقدامات اساسی را انجام خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حسن می گوید

    به نظر من نمایندگان به عنوان ولای ملت باید از حقوق ملت دفاع کنند و تنها به شعار بسنده نکنند و جلوی همراهی سهماداران خودرو را با خودروسازان بگیرند. اگر نمایندگان به مصرف کنندگان کمک نکنند بر همه مصرف کنندگان لازم است در رای خود به نمایندگان و همچنین خرید خودرو تجدید نظر کنند.

ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1