نگرانی نتانیاهو از لغو تحریم‌ ها علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهاماتش علیه ایران اعلام کرد که گزینه نظامی برای موفقیت مذاکرات درباره مساله هسته‌ای ایران لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهاماتش علیه ایران اعلام کرد که گزینه نظامی برای موفقیت مذاکرات درباره مساله هسته‌ای ایران لازم و ضروری است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در موسسه بروکینگز درباره مذاکرات ایران و 1+5 گفت: راه حل دیپلماتیک بهتر از گزینه نظامی است اما گزینه نظامی برای دیپلماسی لازم است. به همین دلیل باید تحریم‌های قدرتمند برای تحت فشار قراردادن طرف مقابل اعمال شود.

او ادامه داد: در مذاکرات با ایران گام‌هایی باید برداشته شود که از لغو بیش‌تر تحریم‌ها، جلوگیری کند زیرا در نهایت تحریم‌ها یکی از ابزار مهم و ضروری برای تلاش بین‌المللی در جهت نابودی بعد نظامی برنامه هسته‌ای ایران محسوب می‌شود. ما نباید فرض کنیم که تحریم‌های محکم‌تر و بیشتر نمی‌تواند ما را به توافق بهتری (با ایران) برساند.

ایران و 1+5 مذاکرات خود را برای دستیابی به توافق نهایی ادامه می‌دهند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح‌های اتمی در خاورمیانه است با نگرانی از انزوای خود در جامعه بین‌المللی علیه ایران اتهاماتش را همواره تکرار می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  1  =