پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات

مشتریان بانک صادرات درتیرماه ٣ ميليون قبض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کردند.استفاده از سامانه های الکترونیک نقش برجسته درصرفه جویی هزینه ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.

براین اساس در تیرماه ١٣٩٣ مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی, سامانه #٧١٩* و همراه بانک ٢ میلیون و ٧١٣ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٢٨٩ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.

گفتنی است که استفاده از سامانه های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفه جویی هزینه ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز میشود.

شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران به آسانی میتوانند با شماره گیری #٧١٩* از طریق اپراتور همراه اول یا تماس با(٠٩٦٠٢) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =