حضور فعال شرکت گلچین در بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی

شرکت «گلچین رسانه هوشمند» در بیست و پنجمین همایش و هشتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی که در روزها دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت گلچین رسانه هوشمند در بیست و پنجمین همایش و هشتیمن نمایشگاه بانکداری اسلامی که در روزهای 10 و 11 شهریور 1393 (دوشنبه و سه شنبه این هفته)در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما  برگزار می شود حضور فعال خواهد داشت. این شرکت در نمایشگاه مزبور به معرفی محصولات و تولیدات خود در حوزه هوشمندسازی کارت های بانکی با ضریب امنیتی متفاوت خواهد پرداخت.

شرکت گلچین رسانه هوشمند توانایی ارائه دانش فنی و مشاوره جهت تولید محصولات امنیتی، تولید چیپ و آنتن هوشمند غیرتماسی، کارت با نوار مغناطیسی، کارت GSM، کارت هوشمند(تماسی و غیرتماسی)، کارت متالیک( نقره ای، طلایی و …)، شخصی سازی فیزیکی(حرارتی و برجسته)، کارت Dual-Interface، کارت پین اسکرچ، انواع کارت های هدیه، وفاداری مشتری، گارانتی، کارت هایبرید و کارت های PVC را دارا می باشد. همچنین این شرکت مجهز به تولید لیبل های هوشمند و چاپ امنیتی است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄    =  11