افزایش ظرفیت خدمات تخصصی بانک سامان در حوزه بازرگانی بین‌المللی

در ساختار جدید ارایه خدمات ارزی، بانک برای پاسخ‌گویی تخصصی و جامع به تجار و بازرگانان کشور، از این پس از طریق 29 شعبه به‌طور اختصاصی به ارایه خدمات ارز بازرگانی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک سامان، در ساختار جدید ارایه خدمات ارزی، بانک برای پاسخ‌گویی تخصصی و جامع به تجار و بازرگانان کشور، از این پس از طریق 29 شعبه به‌طور اختصاصی به ارایه خدمات ارز بازرگانی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، از این پس انجام تمام امور مربوط به اعتبارات اسنادی وارداتی، اعتبارات اسنادی داخلی، بروات اسنادی وارداتی اعم از دیداری و مدت‌دار، اعطای تسهیلات ارزی و صدور حواله ارزی به طور اختصاصی در شعب ویژه و منتخب ارزی و توسط بانکداران ارزی انجام می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: خدمات ارز غیربازرگانی شامل افتتاح انواع حساب ارزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، انتقال وجه بین حساب‌های ارزی مشتریان در بانک، تبدیل ارز، واریز و برداشت از حساب‌های ارزی، پذیرش چک‌های ارزی بانک سامان و سایر بانک‌ها، پذیرش درخواست گواهی تمکن مالی به زبان‌های انگلیسی و فارسی و فروش انواع ارز دانشجویی، مسافرتی، زیارتی، درمانی و فرصت‌های مطالعاتی نیز همچون گذشته در تمام شعب بانک سامان در سراسر کشور ارایه می‌شود.

این گزارش حاکی است، اسامی شعب منتخب ارزی بانک سامان در تهران شامل شعب آفریقا، مرکزی، باغ فردوس، پاسداران، اقدسیه، میرداماد، سعادت آباد، میدان ونک، جام جم، آرژانتین، شهید بهشتی، امین حضور، بازار، آفریقای شمالی و ولی‌عصر- زرتشت است. همچنین شعب اصفهان، زاینده رود اصفهان، بلوار جمهوری یزد، مشهد، سجاد مشهد، ارومیه، ساری، تبریز، بازار تبریز، قم، شیراز، آمل، کیش و اروند در شهرستان ها نسبت به ارایه خدمات ارزی اقدام خواهند کرد.

گفتنی است، هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ⁄    =  1