بیمه «زندگی مان» رونمایی شد

محصول جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران با نام مان (به‌معنای اندیشه- خانه- دودمان) روز گذشته رونمایی شد و فروش آن از سالروز ولادت امام رضا (ع) آغاز می‌شود. حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در آیین رونمایی بیمه زندگی مان گفت: با آمدن تیم جدید هیات‌مدیره بیمه ایران، رویکرد اصلی شرکت توسعه بیمه‌های زندگی عنوان شد و همگی برای طراحی بیمه‌نامه‌ای نو در عرصه بیمه‌های زندگی که تمامی ویژگی‌های یک بیمه جامع زندگی را داشته باشد، بسیج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محصول جدید بیمه زندگی شرکت بیمه ایران با نام مان (به‌معنای اندیشه- خانه- دودمان) روز گذشته رونمایی شد و فروش آن از سالروز ولادت امام رضا (ع) آغاز می‌شود. حمیدی عضو شورای راهبردی بیمه ایران در آیین رونمایی بیمه زندگی مان گفت: با آمدن تیم جدید هیات‌مدیره بیمه ایران، رویکرد اصلی شرکت توسعه بیمه‌های زندگی عنوان شد و همگی برای طراحی بیمه‌نامه‌ای نو در عرصه بیمه‌های زندگی که تمامی ویژگی‌های یک بیمه جامع زندگی را داشته باشد، بسیج شدند.
او با بیان اینکه بیمه ایران با بررسی و تحلیل بازار بیمه‌های عمر در ایران و جهان و نیازسنجی از بازار، بیمه‌نامه مان را طراحی کرده است ادامه داد: این بیمه‌نامه به دو صورت انفرادی و گروهی عرضه می‌شود و عدم‌محدودیت سنی، انعطاف‌پذیری پرداخت حق بیمه، پرداخت 25 درصد سرمایه به بیمه شده و ادامه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه درصورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه در سررسید مقرر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیمه‌ مان است که هیچ یک از طرح‌های بیمه‌های عمر در کشور تمامی این مزایا را یکجا ندارند. همچنین محمود امرالهی مدیرعامل بیمه ایران در آیین رونمایی از بیمه ‌مان با تاکید بر صداقت و مشتری‌مداری بیمه ایران گفت: برای اجرای درست طرح بیمه ‌مان به دو ابزار شبکه فروش و سرمایه‌گذاری درست نیازمندیم تا تمام برنامه‌های مدون بیمه زندگی‌مان به‌خوبی اجرایی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −    =  30