آغاز تبلیغات شهری برای ۳G

با ورود ایرانسل به نسلهای بالاتر ارتباطی به تازگی این اپراتور تیمی را برای تبلیغات شهری در نظر گرفته و در برخی میادین اصلی تهران افرادی با لباسهای متحد الشکل زردرنگ که عنوان 3G ایرانسل روی آن چاپ شده به تبلیغ در این زمینه پرداخته و توضیحات لازم در ارتباط با اینترنت نسل سه، شیوه فعال سازی، سرعت و هزینه‌های مربوط به آن به شهروندان ارائه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با ورود ایرانسل به نسلهای بالاتر ارتباطی به تازگی این اپراتور تیمی را برای تبلیغات شهری در نظر گرفته و در برخی میادین اصلی تهران افرادی با لباسهای متحد الشکل زردرنگ که عنوان 3G ایرانسل روی آن چاپ شده به تبلیغ در این زمینه پرداخته و توضیحات لازم در ارتباط با اینترنت نسل سه، شیوه فعال سازی، سرعت و هزینه‌های مربوط به آن به شهروندان ارائه می‌کنند.

از مرداد ماه امسال اپراتور دوم مجوز ارائه آزمایشی 3G در برخی نقاط خاص پایتخت را دریافت کرد و شهریور ماه با پایان یافتن دوره انحصار رایتل مجاز به ارائه رسمی خدمات نسل های سه و چهار ارتباطی شد.

در حال حاضر این شرکت در 20 شهر کشور شامل تهران، تبریز، اراک، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، قزوین، قم، رشت، زنجان، خرم‌آباد، همدان، اهواز، اسدآباد، شیراز، مشهد، کرج، بندرعباس، سنندج و ایلام به ارائه خدمات نسل سه پرداخته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  27  =  37