مرفاوی علت استعفایش را بیان کرد

مرفاوی خاطرنشان کرد: از تیمم راضی هستم اما متاسفانه برخی تصمیمات داوری جذابیت را از بازی می‌گیرد. من فکر نمی‌کنم در دو صحنه‌ای که داور به سود راه‌آهنی‌ها سوت زد خطایی اتفاق افتاده باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صمد مرفاوی در شرایطی که صبای قم  در بازی بیرون از خانه مقابل راه‌آهن به تساوی 2 بر 2 رسید، استعفایش را اعلام کرد و در  جمع خبرنگاران گفت: ماه‌هاست که در کنار این تیم تمرین می‌کنم و چندین هفته است که در لیگ با صبا حضور دارم. نتایج‌مان خوب بود اما برخی مشکلات مانند مسافت محل سکونتم تا قم باعث شده که اعلام کنم از فردا دیگر مربی این تیم نخواهم بود. به هیچ وجه از بیان این استعفا قصد اولتیماتوم‌ دادن به کسی را ندارم و مطمئن باشید که تصمیمم جدی است.

وی ادامه داد: در این موضوع مسائل زیادی دخیل است. هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی ندارم و مطمئن باشید اگر می‌خواستم به مسجد سلیمان بروم از همان ابتدا می‌رفتم و خودم تیم صبا را نمی‌بستم. استعفا دادم زیرا نمی‌توانم زیر شرایط بد بروم.

سرمربی مستعفی صبا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا پیش از اعلام استعفا با مسئولان این باشگاه مشکلات را در میان گذاشته‌اید، گفت: برخی مسائل مطرح شده بود اما مسئولان از این موضوع که امروز قرار بود استعفا بدهم اطلاعی نداشتند. من از فردا سر تمرینات این تیم نخواهم بود و پیشنهادات دیگری برای مربیگری تیم‌های دیگر ندارم.

وی در خصوص بازی امروز با راه‌آهن گفت: در 45 دقیقه اول خوب بازی کردیم و حتی به گل هم رسیدیم اما  بعد از اینکه تاکتیک راه‌آهن به نوعی تغییر کرد نظم تیم ما به هم خورد. مجددا این مشکل را باز زدن گل دوم حل کردیم اما همه چیز در اختیار مربی نیست. اینکه داور مسابقه دو پنالتی کاملا مشکوک را برای راه‌آهن می‌گیرد مسئله‌ای است که کاری از دست من در مورد آن بر نمی‌آید.

مرفاوی خاطرنشان کرد: از تیمم راضی هستم اما متاسفانه برخی تصمیمات داوری جذابیت را از بازی می‌گیرد. من فکر نمی‌کنم در دو صحنه‌ای که داور به سود راه‌آهنی‌ها سوت زد خطایی اتفاق افتاده باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  +    =  31