هدف دولت کاهش تصدی‌گری است

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: هدف دولت این است که تصدی‌گری را کاهش داده و نقش بخش خصوصی راپر رنگتر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاتا، «محمدرضا نعمت‌زاده» در سفر استانی خود با حضور در شرکت ایران شرق در شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: اگر می‌خواهیم کشور از لحاظ اقتصادی، ارزش افزوده، تولید ملی و صادرات حمایت شود باید از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی گفت:وقتی کالای خارجی مصرف می‌کنیم برای خارجی‌ها شغل ایجاد شده این در حالی است که در کشورما بیکار مشهود است و در این میان وظیفه ملی ما ایجاب می‌کند همواره از صنعتگران و کارآفرینان حمایت همه‌ جانبه نمایند.

نعمت زاده  در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از صنعت، معدن و تجارت افزود: با خروج از رکود اقتصادی می توانیم ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی را رقم بزنیم.

به گفته نعمت‌زاده؛ در مباحث مربوط به لایحه خروج از رکود اقتصادی دولت یازدهم موادی را تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه خوشبختانه تورم روبه کاهش است، یادآور شد: باید کمک کنیم بحث خروج از رکود زودتر نتیجه بدهد و این امر جز با افزایش تولید و تلاش امکان‌پذیر نیست.

گفتنی است:شرکت ایران شرق نیشابور با ظرفیت 100 هزار دستگاه انواع بخاری‌های گازسوز، 20 هزار دستگاه آبگرمکن دیوار و گازی، 3 هزار دستگاه انواع لباسشویی و 15 هزار دستگاه اجاق گاز تولید می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =