سینمای برج میلاد برای خبرنگاران رایگان شد

مدیرعامل برج میلاد تهران از رایگان شدن سینمای برج میلاد در روزهای دوشنبه برای خبرنگاران خبر داد و گفت: از این هفته به مدت یک سال خبرنگاران می توانند فیلم های روز سینمای ایران را به صورت رایگان تماشا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ایرنا از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان افزود: تسهیلات ویژه برای خبرنگاران اختصاص به روز دوشنبه دارد و در این روز هفته خبرنگاران می توانند در تمامی سانس ها فیلم های روز سینمای ایران را در سینمای برج میلاد تماشا کنند.

وی افزود: خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری خود می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

هوشیار پارسیان در ادامه به روز ملی سینما که 21 شهریور ماه است، اشاره کرد و گفت: به مناسبت این روز بلیت فیلم سینمایی شهر موش ها 2 با تخفیف 30 درصدی در تاریخ 19 شهریور ماه برای مخاطبان به فروش می رسد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: بلیت های فیلم شهر موش های 2 در دو سانس ویژه 21 و 18 با تخفیف 30 درصد به فروش رسیده و مخاطبان می توانند با خرید این بلیت ها، فیلم سینمایی شهر موش ها 2 را روی بزرگترین پرده سینمایی کشور در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران تماشا کنند.

وی افزود: علاقه مندان برای دریافت پیش فروش اینترنتی بلیت های شهرموشها می توانند به سایت khoobnet.com مراجعه کنند و در قرعه کشی این سایت برای دریافت تخفیف 30 درصدی امکانات ویژه برج میلاد شرکت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  80