به عشق اینیستا زدم به قلب دفاع پرسپولیس!

هافبک تهاجمی تراکتورسازی گفت: «می‌خواستم اول به ادینهو پاس بدهم ولی یک لحظه دیدم که او به سمت راست رفت و یک نفر را با خودش برد. من هم دیدم که موقعیت خوبی برای گل زدن دارم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سامان نریمان‌جهان در بازی با پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش بود و بازی خوبش را با یک گل دیدنی تکمیل کرد.

* اول در مورد گلی که زدی صحبت کن، اگر توپ به پای دفاع پرسپولیس نمی‌خورد، گل می‌شد؟

– من می‌خواستم توپ را به سمت چپ سوشا مکانی شوت کنم و خیلی خوب هم نشانه‌‌گیری کرده بودم. اگر توپ به بازیکن پرسپولیس هم نمی‌خورد، وارد دروازه می‌شد چون روی ضربه زدن تمرکز کرده بودم.

* گلی که زدی، تقریباً شبیه گل مایکل اوون به تیم‌ملی آرژانتین در جام‌جهانی‌ 1998 بود. یادت می‌آید؟

– خیر، من متولد 1370 هستم و جام‌جهانی‌ 98 یادم نمی‌آید.

* از اینکه چنین گلی زدی چه احساسی داری؟

– واقعاً خوشحالم و این گل را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. قبل از بازی پدرم حسابی به من انگیزه داد و از او تشکر می‌کنم.

* وقتی به قلب خط دفاع پرسپولیس زدی، فکر می‌کردی گل بزنی؟

– من می‌خواستم اول به ادینهو پاس بدهم ولی یک لحظه دیدم که او به سمت راست رفت و یک نفر را با خودش برد. من هم دیدم که موقعیت خوبی برای گل زدن دارم.

* مثل اینکه خیلی به بازی آندرس اینیستا علاقه داری؟

– بله، همین‌طور است. من به عشق او به قلب دفاع پرسپولیس زدم. اینیستا این حرکات را فوق‌‌‌العاده انجام می‌دهد. سعی می‌کنم همیشه از حرکات او استفاده کنم.

* در مورد بازی چه صحبتی داری؟

– بازی بسیار خوبی بود و دو تیم کاملاً فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های بسیار زیادی را روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند. بازی از سرعت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم تنها به دنبال کسب پیروزی بودند.

* این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردید؟

– هیچ‌گاه نمی‌توان در فوتبال نتیجه‌ای را پیش‌بینی کرد اما تراکتورسازی واقعاً برای برد آمده بود. مطمئن باشید که اگر ما به دنبال کسب نتیجه‌ای دیگر بودیم، گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم اما چون ایمان داشتیم پیروز میدان خواهیم بود، موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم.

* در پایان بازی شنیدی که علیه علی دایی شعار دادند؟

– بله، از این اتفاق خیلی ناراحت شدم. خیلی‌ها در خارج از ایران، کشور ما را به نام دایی می‌شناسند. او اسطوره فوتبال ایران است و نباید چنین برخوردی با دایی صورت می‌گرفت. من واقعاً ناراحت شدم و خوب شد که بعد از پایان بازی چهره دایی را ندیدم چون ناراحتی‌ام بیشتر می‌شد.

* پس از پایان حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشدید، آیا مسئولان این موضوع را از شما خواستند؟

– نه چنین چیزی نبود. چرا که تمامی بازیکنان خسته بودند و خودشان تصمیم گرفتند که با رسانه‌ها صحبت نکنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1