رونمایی از یک تبلت مترجم جیبی

به گفته مدیرمسوول انتشارات موسسه فرهنگی آریان ترجمان، این تبلت ترجمه دقیقی از آکسفورد و لانگ من و تنها دیکشنری کلمات همنشین در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا به گفته مدیرمسوول انتشارات موسسه فرهنگی آریان ترجمان، این تبلت ترجمه دقیقی از آکسفورد و لانگ من و تنها دیکشنری کلمات همنشین در کشور است.
مدیرمسوول انتشارات موسسه فرهنگی آریان ترجمان با توجه به متغیر بودن زمان برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: برگزاری این نمایشگاه در تابستان این امکان را به همه مردم و حتی افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند می‌دهد تا بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند. ایرج مظفری هدف از شرکت این موسسه در نمایشگاه را معرفی محصولات جدید دانست و افزود: در این نمایشگاه ما محصولات الکترونیکی و دیجیتالی خود مثل فرهنگ لغات الکترونیکی که مورد استفاده مخاطبان زیادی است را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی درباره رونمایی از محصول و خدمات جدید این موسسه در این دوره نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با حضور مدیران رسانه‌های دیجیتال تبلت مترجم جیبی رونمایی خواهد شد.  وی همچنین با بیان اینکه در این نمایشگاه اطلس سخنگو نیز به عموم عرضه خواهد شد، گفت: برای اولین‌بار در کشور یک نرم‌افزار آموزشی با سیستم اندروید ادغام شده است.  اطلس سخنگو یک اپلیکیشن که قابل نصب، حذف و خراب شدن باشد، نیست بلکه یک دستگاهی است که از مجموع سه دستگاه تبلت، موبایل دو سیم‌کارته و امکانات آموزشی اطلس سخنگو است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4