استقبال ‏بی‏نظیر از ساعت‏های هوشمند موتورولا

ساعت یادشده ضدآب است و به مدت سی دقیقه در عمق یک متری آب سالم می‌ماند. یک میکروفون هم به این ساعت اضافه شده تا کاربران بتوانند به آن به‌صورت صوتی فرمان بدهند. هشدارهای مربوط به دریافت پیامک و تماس همراه هم ازطریق لرزش ساعت به کاربر منتقل می‏شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایتنا: ساعت هوشمند شرکت موتورولا با نام  Moto 360 به‌تازگی روانه بازار شده و تمامی مدل‏های عرضه‌شده آن در آمریکا در عرض سه ساعت به‌فروش رفته است.
شباهت این ساعت هوشمند به ساعت‌های معمولی و طراحی زیبای آن موجب شده تا کاربران از این محصول استقبال کنند.
این ساعت که 250 دلار قیمت دارد با استفاده از صوت، حرکات دست و همین‌طور لمس انگشت قابل‌کنترل است و همین تنوع هم ازجمله دلایل استقبال از ساعت یادشده است. در ساعت موتو360 از سیستم‌عامل اندروید استفاده شده است. علاقه‌مندان برای پیش‌خرید این ساعت می‌توانند به سایت شرکت موتورولا مراجعه کنند؛ البته هنوز برنامه عرضه این ساعت در دیگر کشورها مشخص نشده است.  خریداران موتو 360 در آمریکا هم باید به‌مدت نامعلومی در انتظار عرضه آن بمانند. ازجمله ویژگی‌های این ساعت می‏توان به نمایشگر ال‌ای دی لمسی 5/1 اینچی با دقت 320 در 290 و روکش ضدخش Gorilla Glass 3 اشاره کرد. کنترل ضربان قلب و وجود یک گام‌شمار ازجمله امکانات ساعت یادشده است.  ساعت یادشده ضدآب است و به مدت سی دقیقه در عمق یک متری آب سالم می‌ماند. یک میکروفون هم به این ساعت اضافه شده تا کاربران بتوانند به آن به‌صورت صوتی فرمان بدهند. هشدارهای مربوط به دریافت پیامک و تماس همراه هم ازطریق لرزش ساعت به کاربر منتقل می‏شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1