یارانه نقدی فردا در حساب سرپرستان خانوار

ارانه 45500 تومانی شهریورماه بناست ساعت 24 فردا (شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شود همچنین دولت از این ماه به متولدین جدید هم یارانه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طبق اعلام محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یارانه شهریورماه نیز بناست به مانند ماه های قبل ساعت 24 بیست و دوم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

لازم به ذکر است یارانه شهریورماه چهل و دومین یارانه نقدی است که بدون تغییر و مانند ماه های قبل به مبلغ 45500 تومان خواهد بود و به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
گفتنی است که هیات دولت در جلسه چهارشنبه (19 شهریورماه) مصوب کرد که متولدین جدید از این ماه یارانه بگیرند بنابراین یارانه این ماه به این نوزدان هم پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت یارانه متولدان جدید نیاز به ثبت‌نام ندارد چراکه اطلاعات آنها از طریق سازمان ثبت احوال به سازمان هدفمندی یارانه ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مشمولان یارانه نقدی متولدانی هستند که سرپرست آنها در حال حاضر در سایت رفاهی ثبت‌نام کرده و یارانه نقدی دریافت می‌کنند، به فرزندان افرادی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، نیز تعلق نخواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  16  =