تاکتیک قدیمی تیم احمدی نژاد تکرار می شود

اما یاران احمدی‌نژاد همچنان از آن روز به‌عنوان یکی از فتح‌الفتوح‌های رییس دولت محبوبشان یاد می‌کنند و به همین دلیل حالا و در شرایطی که رحیمی و بقایی و حتی خود احمدی‌نژاد در رابطه با مسایل مختلف در مظان اتهام قرار دارند بار دیگر حلقه اول تیم احمدی‌نژاد به سراغ همان تاکتیک رفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روزنامه شرق نوشت:روز چهارشنبه هفته گذشته، محفل یاران و هواداران احمدی‌نژاد گردهم آمده بودند تا ناگفته‌های رحیمی از «پشت پرده» دادگاهش را بشنوند. سایت خبری «دولت بهار» که ارگان خبری تیم احمدی‌نژاد است، گزارش این نشست را منتشر کرده اما تصریح کرده که به دلیل محرمانه بودن مسایلی که توسط رحیمی بیان شده، محتوای آن را منتشر نمی‌کند.

در ادامه گزارش «دولت بهار» آمده است: «در این جلسه رحیمی به تشریح فرآیند طی‌شده در ماجرای پرونده قضایی خود پرداخت. وی در این جلسه گوشه‌ای از پشت پرده پرونده یادشده و دست‌های پنهان را بازگو کرد و وعده داد پس از انتشار قطعی حکم دادگاه، بخش‌های دیگری از پشت پرده پرونده را بازگو کند.»

این تاکتیک تیم احمدی‌نژاد یادآور مانور آنها در روز استیضاح وزیر کار است. در آن روز هم به‌گفته علی لاریجانی، از لحظه آغاز جلسه استیضاح به رییس مجلس خبر داده بودند که اگر استیضاح بخواهد تا آخر ادامه پیدا کند، احمدی‌نژاد فیلمی از «پشت پرده» استیضاح را در صحن مجلس نمایش خواهد داد. او البته با این روش هم نتوانست وزیر خود را نجات دهد و شیخ‌الاسلام در نهایت قربانی صندلی سعید مرتضوی شد. اما یاران احمدی‌نژاد همچنان از آن روز به‌عنوان یکی از فتح‌الفتوح‌های رییس دولت محبوبشان یاد می‌کنند و به همین دلیل حالا و در شرایطی که رحیمی و بقایی و حتی خود احمدی‌نژاد در رابطه با مسایل مختلف در مظان اتهام قرار دارند بار دیگر حلقه اول تیم احمدی‌نژاد به سراغ همان تاکتیک رفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  16