مانیتورهای بدون فریم جدید با وضوح تصویر بالا

شرکت Acer به‌تازگی دو مانیتور بدون فریم خود را معرفی کرده است. این مانیتورهای بدون فریم جدید که با هدف کاربرانی که به دنبال ایجاد سیستمی با استفاده از چند مانیتور به‌صورت گسترش یافته هستند، طراحی و تولید شده است، احتمالا بیشتر برای انجام اموری مانند طراحی و نقشه‌کشی کامپیوتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد شرکت Acer به‌تازگی دو مانیتور بدون فریم خود را معرفی کرده است. این مانیتورهای بدون فریم جدید که با هدف کاربرانی که به دنبال ایجاد سیستمی با استفاده از چند مانیتور به‌صورت گسترش یافته هستند، طراحی و تولید شده است، احتمالا بیشتر برای انجام اموری مانند طراحی و نقشه‌کشی کامپیوتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مانیتور مدل S277HK، یکی از این محصولات جدید است که با اندازه 25 اینچی مبتنی بر استاندارد 4K است و مانیتور مدل H257HU هم با اندازه 25 اینچی تصاویر را با وضوح WQHD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
شرکت Acer مدعی شده است که مدل S277HK اولین مانیتور بدون فریم با رزولوشن 4K در بازار است. این مانیتور علاوه بر مجهز بودن به صفحه نمایش IPS LCD با وضوح تصویر 3840 در 2160  پیکسل، از سیستم صوتی DTS با قابلیت پخش صدای محیطی پشتیبانی می‌کند. این مانیتور از یک پایه آلومینیومی نامتقارن بهره می‌برد که ترکیب آن با حاشیه‌های آلومینیومی طراحی مدرن و جالبی را ارائه می‌کند. مانیتور مدل S277HK همچنین از قابلیت‌های ارتباطی DVI، HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 بهره می‌برد.
مانیتور جدید دیگر H257HU نام دارد و مانند مدل S277HK یک مانیتور 25 اینچی بدون فریم است. صفحه نمایش IPS LCD مورد استفاده در این مانیتور وضوح تصویری برابر 2560 در 1440 پیکسل دارد. این مانیتور جدید هم از سیستم صوتی محیطی DTS و امکانات ارتباطی DVI، HDMI 2.0، DisplayPort 1.2 در کنار پایه آلومینیومی مدور بهره می‌برد.
در واقع استفاده از اصطلاح بدون‌ فریم نادرست است، چون همه مانیتورها از یک حاشیه قاب بسیار باریک هم بهره می‌برند، به طوری که گزینه‌های زیادی در بین مانیتورهایی با حاشیه کمتر از 6 میلیمتر وجود دارند، هرچند برخی دیگر هم دارای حاشیه بسیار باریک‌تری هستند. علاوه بر اینها شرکت Acer اعلام کرده است که پنل‌های IPS LCD مورد استفاده در این مانیتورهای جدید از یک تکنولوژی ویژه برای کاهش پرش تصویر مانیتور بهره می‌برند که شامل بهره‌گیری از یک نور آبی برای کاهش آسیب به چشم می‌شود. همچنین تکنولوژی کاهش نور پس‌‌زمینه هم امکان کاهش نور پنل مانیتور را تا اندازه 15 درصد در محیط‌های کم‌ نور امکان‌‌پذیر می‌کند. هر دو پنل از ComfyView برای کاهش انعکاس تصویر بهره می‌برند. شرکت Acer اعلام کرده است که هر دو مانیتور از فصل چهارم سال‌جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد و به فروش عمومی می‌رسند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  27