اجرای دوباره «چرا رفتی» در تهران

تهیه‌کننده مجموعه کنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همایون شجریان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: تهیه‌کننده مجموعه کنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همایون شجریان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.

محمد حسین توتونچیان با اعلام این خبر افزود: کنسرت «چرا رفتى» بعد از ١٢ اجرا و فروش بیش از ٣٨ هزار بلیت و با توجه به استقبال بى نظیر هنردوستان در روزهاى ٢٩ و ٣٠ مهر در تهران و در تالار وزارت کشور روى صحنه خواهد رفت.

وی گفت: تور این کنسرت در شهرستان ها در حال اجراست و پس از اجرا در شیراز و رشت، در تاریخ ٤ مهرماه در اراک، ٦ و ٧ و ٨ مهرماه در ارومیه و ١٣ و ١٤ و ١٥ مهرماه در کرمانشاه میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

این کنسرت شامل تمامی قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» و دو قطعه خارج از آلبوم است و سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی می کند.

حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن،سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، سپند دادبه نوازنده عود، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −  26  =