اعطای وام قرض الحسنه ازدواج توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران همسو با سیاست های مهرورزانه دولت تدبیر و امید و در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ٣٥٦٦ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه طی امسال نشان می‌دهد که این بانک مبلغ ٣ هزار و ٥٦٦ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه ازدواج و تامین جهزیه به زوج های جوان پرداخت کرده است. همچنین در مقطع یاد شده بیش از ٢٥٩ میلیارد ریال وام قرض الحسنه مشاغل خانگی، ١٤٥ میلیارد ریال بابت اشتغالزایی و مبلغ ٢٢ میلیارد ریال در قالب عقد قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند پرداخت کرده و هزاران میلیارد ریال دیگر نیز به سرفصل‌هایی همچون، تجهیز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و … اختصاص داده است.
گفتنی است این بانک در راستای انجام رسالت‌ها و تعهدات اجتماعی، پرداخت وام‌های قرض الحسنه نظیر: ازدواج و تهیه جهیزیه , درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد در دستور کار قرار داده است .
شایان ذکر است منابع مالی برای پرداخت وام های قرض الحسنه حساب های پس انداز قرض الحسنه می باشد که هموطنان عزیز با افتتاح و افزایش مبلغ موجودی حسابهای مذکور می توانند بانک صادرات ایران را در پرداخت وام های قرض الحسنه یاری نمایند.​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =