حضور شرکت گلچین در کنگره ملی توسعه سیستم های هوشمند در حمل و نقل

شرکت گلچین رسانه هوشمند در کنگره ملی توسعه سیستم های هوشمند در حمل و نقل همگانی کشور و نمایشگاه و فرصت های سرمایه گذاری در مدیریت شهری به عنوان حامی حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت گلچین رسانه هوشمند به عنوان یکی از حامیان کنگره ملی توسعه سیستم های هوشمند در حمل و نقل همگانی کشور در این نمایشگاه حضور یافت و تولید کلیه کارت های الکترونیکی شخصی سازی شده برای ورود به همایش را به عهده گرفت. این شرکت با نصب دستگاه شخصی سازی کارت، به صدور همزمان کارت شناسایی برای مراجعه کنندگان در روز همایش پرداخت و توانست بخشی از توان تولید شخصی سازی کارت های هوشمند را در این کنگره به نمایش گذارد.

احسان سقایی مدیرعامل شرکت گلچین رسانه هوشمند پس از استقبال خوب شرکت کنندگان در کنگره و نمایشگاه و همچنین استقبال مدیران اتحادیه های تاکسیرانی شهرهای مختلف و مدیرعامل تاکسیرانی کل کشور از غرفه این مجموعه ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های موجود و روند الکترونیکی شدن کلیه فرآیندهای زندگی افراد و نظام بانکداری، لزوم ایجاد یک سیستم هوشمند و یکپارچه در سامانه حمل و نقل همگانی بیش از پیش احساس می شود که تأمین این قبیل راه حل ها در حال حاضر در ایران موجود است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  2