مقتصدترین مدیران دنیای تکنولوژی

: در حالی که بعضی از مدیران حوزه تکنولوژی درآمدهای میلیاردی‌شان را صرف میهمانی‌ها و سفرهای گران‌قیمت می‌کنند، بعضی دیگر ترجیح می‌دهند زندگی ساده‌تری را تجربه کنند. در همین راستا به‌تازگی مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی مدیران تکنولوژی که زندگی ساده و صرفه جویانه‌ای دارند، پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد در حالی که بعضی از مدیران حوزه تکنولوژی درآمدهای میلیاردی‌شان را صرف میهمانی‌ها و سفرهای گران‌قیمت می‌کنند، بعضی دیگر ترجیح می‌دهند زندگی ساده‌تری را تجربه کنند. در همین راستا به‌تازگی مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی مدیران تکنولوژی که زندگی ساده و صرفه جویانه‌ای دارند، پرداخته است.
دیوید چریتون، استاد دانشگاه استنفورد با دارایی خالص 3 میلیارد دلار: یکی از موسسان شرکت Arista Networks که بعد از لری پیج و سرگئی برین، اولین سرمایه‌گذار شرکت گوگل هم بود. چک 100 هزار دلاری او در سال 1998 کمک زیادی به رشد و توسعه فعالیت‌های گوگل کرد، اما چریتون تمایلی به تبدیل شدن به یک میلیاردر نداشت. او در این مورد می‌گوید: «چنین جایگاهی به من واقعا آسیب می‌زند. به نظرم میلیاردرهایی که خانه‌های بزرگ با 13 حمام می‌سازند، حتما یک مشکلی خواهند داشت.» او در پائولو آلتو و در همان خانه‌ای که از سی سال پیش در آن زندگی می‌کرده، همچنان زندگی می‌کند، سوار خودرو فولکس واگن مدل 1986 می‌شود و حتی موهایش را خودش کوتاه می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5