ادعای گستاخانه مقام اسرائیلی درباره ایران

ژنرال امیر اشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گفت که هر لحظه می توانیم جت هایی که برای حمله به غزه استفاده شده را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران فرابخوانیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از پایگاه خبری اننتخاب: ژنرال امیر اشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گفت که هر لحظه می توانیم جت هایی که برای حمله به غزه استفاده شده را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران فرابخوانیم.

اسرائیل تودی نوشت: امیر اشل بیان ضمن انتقاد از بودجه ی وزارت جنگ اسرائیل داشت: هیچکس حاضر نیست، جت هایی سالخورده مثل جت های ما را سوار شود.

وی اضافه کرد:  دیروز، این هواپیما در غزه بودند و فردا ممکن است آنها را به تهران بفرستیم.

بودجه ی دولت اسرائیل منجر به تنش های زیادی پس از جنگ غزه شده است.

لپید وزیر اقتصاد اسرائیل قول عدم افزایش مالیات ها را به منظور پوشش هزینه های جنگ علیه غزه را داده است. از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو اصرار دارد که اسرائیل میلیاردها شکل(واحد پول رژیم صهیونیستی) به بودجه دفاعی اضافه کند تا با آنچه تهدیدهای امنیتی می خواند مقابله کند.

اسرائیل تودی در ادامه نوشت: نتانیاهو به هر قیمتی به دنبال جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و به همین دلیل به دنبال تقویت نیروی هوایی خود است.

به نوشته ی این رسانه ی اسرائیلی، سخنان اشل توسط رسانه های فعال در سرزمین های اشغالی به عنوان نشانه ای برای آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران در آینده نزدیک تلقی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  10  =