اجرای طرح ارتقاء امنیت فضای مجازی

معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:طرح ارتقاء امنیت فضای مجازی از اول مهرماه با همکاری پلیس فتا اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فرهاد اقطار دوشنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با ایرنا گفت: این طرح با توجه به گسترش فضای مجازی در جامعه و در راستای فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح از تجهیزات فضای مجازی اجرا می شود.

وی گفت: در این راستا سازمان بهزیستی شش پوستر و یک کتابچه راهنما برای ارائه آموزش های لازم برای استفاده صحیح از فضای مجازی طراحی کرده و از اول مهرماه در مدارس، مراکز آموزشی، فرهنگسراها به جامعه هدف ارائه می شود.

اقطار با تاکید بر لزوم افزایش دانش رسانه ای در کشور به ویژه اولیاء دانش آموزان، گفت:افزایش این دانش، از بروز آسیب های اجتماعی می کاهد.

این مسئول در سازمان بهزیستی از دیگر برنامه های این سازمان را نصب فیلترهای هوشمند از سوی والدین بر رایانه های خانگی بیان کرد و گفت:نظارت خانواده ها بر امور با اجرای این طرح بیشتر می شود.

به گزارش ایرنا، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور برای شرکت در کارگاه تربیت مدرس پیشگیری از خشونت خانگی با تاکید بر همسرآزاری به شهرکرد سفر کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =