مدیران شرق و غرب بانک سپه معارفه شدند

مدیرعامل بانک سپه طی احکام جداگانه احمد سلمانی آرانی را به مدیریت امور مناطق غرب و اسفندیار گرواند را بعنوان مدیر امور مناطق شرق کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید کامل تقوی نژاد در مراسم معارفه مدیران امور مناطق غرب و شرق کشور ضمن تقدیر از تلاشهای گراوند و سلمانی آرانی در مسئولیتهای قبلی خود، ابراز امیدواری کرد: آنها بتوانند در مسئولیتهای جدید، خدمتگزار خوبی برای مردم و بانک سپه بوده و به شکوفائی اقتصادی در مناطق تحت مدیریت خود کمک کنند.

وی افزود: گراوند در مدت زمان کوتاه توانست همانند مسئولیتهای قبلی خود در استان اصفهان هم، عملکرد مطلوبی داشته و در سایه ایجاد همکاری مناسب با مسئولان سازمانها، ارگانها و نهادهای مختلف این استان به توسعه اقتصاد و مدیریت شعب مناطق اصفهان کمک کند.
وی از گراوند خواست در مسئولیت جدید خود زمینه رشد و شکوفائی بیشتر شعب منطقه شرق کشور را فراهم آورد.

رئیس هیات مدیره بانک سپه همچنین ضمن اشاره به تلاشهای سلمانی آرانی در مدیریت امور مناطق شرق کشور گفت: تصمیم های مناسب سلمانی، تاثیرات مثبتی در توسعه امور مناطق شرق کشور داشت، امیدوارم او در مسئولیت جدید خود در امور مناطق غرب کشور هم موفق باشد.
براساس این گزارش گراوند پیش از این مدیریت شعب منطقه اصفهان، مدیر شعب همدان و مازندران بوده و در زمان مسئولیت خود در این سه استان بعنوان مدیر نمونه شعب مناطق کشور انتخاب شده است.

سلمانی آرانی مدیر امور شرق کشور نیز که قبل از این در سمتهای مدیریتی از جمله معاونت اداره کل پشتیبانی و خدمات، ریاست اداره کل ساختمان و تاسیسات و معاون امور مناطق شرق کشور مشغول فعالیت بوده وبا توجه به تجربیات قبلی به مدیریت امور غرب کشور منصوب شد.
مراسم معارفه مدیران جدید امور مناطق شرق و غرب کشور با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره ، مدیران امور و روسای ادارات ستادی بانک سپه برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1