توصیه مهم پلیس به مسافران تابستانی

رئیس پلیس راه کشور گفت: مسافران از همین امروز به فکر بازگشت باشند تا در روزهای آینده با ترافیک جاده ها مواجه نشوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از واحد مرکزی خبر: رئیس پلیس راه کشور گفت: مسافران از همین امروز به فکر بازگشت باشند تا در روزهای آینده با ترافیک جاده ها مواجه نشوند.

سردار سرتیپ مهماندار در بازدید از جاده های استان تهران  با اشاره به اینکه تردد در جاده ها در مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است، افزود: خوشبختانه گره ترافیکی و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

وی گفت: به طور طبیعی ترافیک در پایان شهریور در جاده های کشور افزایش پیدا می کند و این افزایش بیشتر در استانهای مازندران ،‌ گیلان ، قم و مشهد است.

سردار مهماندار افزود: متأسفانه تعدادی از رانندگان با وجود هشدارهای زیاد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و ظاهراً تجربه لازم را برای رانندگی در جاده ها ندارند.

وی گفت: رفتارهای برخی از رانندگان در جاده ها در چند روز گذشته موجب حادثه شده است که 31 درصد تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو و 18 درصد به علت سبقت غیرمجاز بود.

سردار مهماندار افزود: سهم تلفات در تخلف سبقت غیرمجاز زیاد است طوریکه تقریباً یک و نیم برابر کشته های تصادفات به علت سبقت غیرمجاز بوده است.

وی گفت: همکاران ما در برخورد با سبقت غیرمجاز بسیار جدی هستند طوریکه در صورت مشاهده با این تخلف، خودروی متخلف توقیف خواهد شد.

سردار مهماندار افزود: در آینده در پی آن هستیم با استفاده از ابزار و تجهیزات الکترونیکی زمان سفر راحت را برای مسافران مشخص کنیم و به آنان بگوییم در چه زمانی بهتر می توان به جاده رفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1