۳ کشته در تصادف مقابل پارک ارم

حسن عباسی گفت: در ساعت 16:46 امروز پنجشنبه یک مورد حادثه رانندگی به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در اتوبان تهران – کرج نبش بزرگراه باکری مقابل پارک ارم اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه پژو 206 با سواری مزدا 3 در اتوبان تهران کرج خبر داد.

حسن عباسی در این باره گفت: در ساعت 16:46 امروز پنجشنبه یک مورد حادثه رانندگی به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در اتوبان تهران – کرج نبش بزرگراه باکری مقابل پارک ارم اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری 206 در حال حرکت در اتوبان بوده که ناگهان وارد لاین مخالف شده و پس از واژگونی با یک دستگاه سواری مزدا برخورد کرده و متوقف شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در پی این حادثه سه سرنشین پژو 206 در دم جان خود را از دست دادند، گفت: تکنیسین های اوژانس دو تن دیگر را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بودند به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل کردند.

به گفته عباسی علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄  11  =