استقبال بی‌سابقه از برنامه‌های جانبی صفحه کلید آیفون

امکان نصب برنامه‌های صفحه کلید ثالث بر روی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل iOS8 باعث شده تا برخی از این برنامه‌ها با استقبال گسترده کاربران مواجه شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از تکنولوژی تل، اپل تا پیش از این کاربران را مجبور می‌کرد تنها از صفحه کلید اختصاصی طراحی شده توسط خود این شرکت استفاده کنند، اما به تازگی این محدودیت را حذف کرده تا برنامه نویسان زمینه جدیدی برای فعالیت پیدا کنند.

از جمله برنامه‌های موفقی که بر همین اساس طراحی شده Swiftkey است که تعداد بارگذاری و نصب آن در عرض 24 ساعت از مرز یک میلیون بار گذشته است. این برنامه در میان برنامه‌های همراه رایگان برای گوشی‌های آیفون رتبه اول را کسب کرده است.

رایگان بودن و طراحی خوب دو مولفه ای است که باعث استقبال از Swiftkey شده است. Swype  و Fleksyدو برنامه صفحه کلید دیگری است که برای آیفون طراحی شده اند، اما هیچ یک رایگان نیستند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه پشتیبانی آن از تایپ هوشمند است. به عبارت دیگر اگر شما ابتدای کلمه‌ای را تایپ کنید، این برنامه ادامه آن را حدس می زند و به احتمال زیاد کلمه مورد نظر شما در میان این گزینه ها موجود خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =