گلزنی کریمی در روزی که ۶۶۶ ساله شد!

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که هواداران این تیم برای علی کریمی آرزوی طول عمری 666 ساله داشتند!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برای دومین روز متوالی برگزار شد که این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با مصطفی قنبرپور یکی از پیشکسوتان این باشگاه و سرمربی تیم ملی نوجوانان به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

* یکی از هواداران مقابل درب ورودی ورزشگاه درفشی‌فر پیراهنی به علی کریمی داد تا برایش امضا کند. این هوادار قصد داشت امضای محسن خلیلی را هم روی این پیراهن داشته باشد که به علت غیبت این بازیکن نتوانست به خواسته‌اش برسد.

* فردا روز تولد محمود خوردبین است و به همین دلیل عده‌ای از هواداران به محض روبه‌رو شدن با سرپرست تیمشان تولد او را به وی تبریک گفتند.

* علی کریمی مانند روز گذشته اولین بازیکنی بود که دو ساعت مانده به تمرین خودش را به ورزشگاه درفشی‌فر رساند.

* حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که امروز سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کرد کارت معافیت این بازیکن باطل شده و حق همراهی پرسپولیس در ادامه مسابقات را ندارد در تمرین امروز حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* تمرین امروز پرسپولیس با 5 دقیقه تأخیر آغاز شد. همچنین مانند روزهای گذشته حمید درخشان دقایقی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد.

* مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال، رضا وطن‌خواه و مصطفی قنبرپور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کردند و تمرین پرسپولیسی‌ها را از نزدیک دیدند.

* امروز تماشاگران بیشتری نسبت به روز گذشته به درفشی‌فر آمده بودند که به شدت بازیکنان، کادر فنی و به خصوص علی کریمی را تشویق کردند.

* هواداران پرسپولیس در شعاری که برای علی کریمی ساخته بودند برای وطن طلب عمر 666 ساله کردند!

* تمرین امروز با دویدن بازیکنان به دور زمین آغاز شد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز این تیم بدن‌هایشان را گرم کردند و کششی انجام دادند. سپس کار با توپ از دیگر تمریناتی بود که حمید درخشان و کادر فنی پرسپولیس برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند.

* امروز 5 دروازه‌بان در تمرین پرسپولیس حضور داشتند که 3 دروازه آن امید بودند و به همراه سوشا مکانی و نیلسون زیر نظر نادر باقری تمرین می‌کردند.

* امروز تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس زیر نظر درخشان و پا به‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* علی کریمی که روز گذشته با لباسی همرنگ اما متفاوت نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرین حضور یافته بود امروز لباس تمرینی مشابه سایر بازیکنان به تن داشت.

* هواداران پرسپولیس که از حضور علی کریمی در تمرینات این تیم خوشحال هستند شعار «پرسپولیس واقعی همینه همینه» را بارها سر دادند.

* در قسمت دیگری از تمرین بازیکنان هجوم به دروازه را تمرین کردند که این تمرین مستقیما زیر نظر حمید درخشان برگزار شد. در همین تمرین علی کریمی که با کاور بنفش رنگ همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کرد در یک حرکت تاکتیکی و زیبا گل دیدنی را به ثمر رساند که ین گل با تشویق بازیکنان و هواداران پرسپولیس مواجه شد به طوری که آنها چند دقیقه‌ای به شدت کریمی را تشویق کردند.

* حسین ماهینی که با ابطال کارت معافیتش روبرو شده امروز خندان و با روحیه در تمرین حاضر بود و در دقایقی هم درون دروازه ایستاد تا بازیکنان پرسپولیس برایش شوت بزنند اما هر شوتی که به سمت وی زده می‌شد تبدیل به گل می‌شد.

* برنامه دیگر تیم پرسپولیس فوتبال بود که در این قسمت بازیکنان به دو دسته نارنجی و بنفش تقسیم شدند که علی کریمی هم در تیم نارنجی بازی کرد. نکته جالب در این خصوص این است که روز گذشته وقتی فوتبال درون تیمی انجام شد علی کریمی و محسن خلیلی دو بازیکنی که در لیست این تیم نیستند پشت دروازه حضور داشتند و بازی نکردند اما کریمی امروز در قالب تیم نارنجی به میدان رفت.

* با شروع فصل پاییز و فرا رسیدن اول مهر ماه به نظر می رسد علی کریمی که به سرمایی بودن شهره دارد سردش شده بود چرا که زیر پیراهنش یک بلوز آستین بلند پوشیده بود.

* حسین ماهینی هم در فوتبال درون تیمی حضور داشت و با کاور بنفش بازی کرد.

* باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه درفشی‌فر مشغول وزیدن بود که این موضوع کار بازیکنان را برای حفظ توپ سخت می‌کرد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز پنج‌شنبه مقابل استقلال خوزستان فردا به اردو می‌روند که قرار است این اردو در هتل آزادی برگزار شد. از طرف دیگر بازیکنان استقلال خوزستان هم در هتل آکادمی فوتبال مستقر خواهند شد.

* آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  61  =