روحانی در پر بیننده‌ ترین Talk Show جهان

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور، از حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در شبکه ‘پی بی اس’ برای انجام مصاحبه خبر داد و گفت: این شبکه پر بیننده‌ترین برنامه رادیو و تلویزیون ( Talk Show) جهان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تابناک: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور، از حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در شبکه 'پی بی اس' برای انجام مصاحبه خبر داد و گفت: این شبکه پر بیننده‌ترین برنامه رادیو و تلویزیون ( Talk Show) جهان است.

متن کامل یادداشت پرویز اسماعیلی در صفحه فیس بوک وی بدین شرح است:

«یکی از شبکه هایی که درخواست مصاحبه اختصاصی با رییس جمهور در نیویورک داشته، شبکه 'پی. بی. اس' (pbs ) است.

چارلز پیت، مشهور به 'چارلی رز' که پیشتر نیز مجری معروف برنامه پر بیننده '60 minutes' بوده، اجرای برنامه را بر عهده دارد.

بعد از اینکه لری کینگ و مایک والاس بازنشسته شدند، اکنون برنامه چارلی رز مهمترین برنامه گفت وگو محور (talk show) ایالات متحده محسوب می شود و صدها میلیون بیننده در سراسر جهان دارد. علاوه بر این روز و شب چهارشنبه در شبکه 'سی بی اس' و شبکه ماهواره ای و کابلی بلومبرگ هم برنامه فوق پخش خواهد شد.

این برنامه حدود ساعت 17 و 30 به وقت نیویورک (حدود 1 بامداد چهارشنبه در تهران) پخش می‌شود.

دکتر روحانی روز سه شنبه با مدیران اصلی رسانه های بین المللی دیداری داشت که کم سابقه و از نظر محتوا دیدنی است. امیدوارم با اطلاع رسانی قبلی صدا و سیما روز چهارشنبه برای هموطنان عزیز پخش شود. البته صوت و فیلم این دیدار هم در سایت ریاست جمهوری قابل مشاهده خواهد بود.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  12