ضربان قلب جایگزین رمز می شود/ راه حلی علیه هک شدن حساب های مالی

راه حل جدید مخترعان کانادایی

در این طرح می توان از راه حل های دیگری مانند تکنولوژی های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند برای انتقال ضربان قلب و اطلاعات حساب های شخصی نیز یاد کرد زیرا این گجت ها نیز می توانند سودمند باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، سرقت ها و دزدی ها با پیشرفت علم و فناوری شکل جدیدی به خود گرفته اند و اکنون هکرها جایگزین سارقان و دزدانی شده اند که در گذشته به کیف قاپی یا سرقت اموال دیگران می پرداختند. هکرها در سال های اخیر نه تنها توانسته اند به اطلاعات هویتی و شخصیتی کاربران دست پیدا کنند بلکه رمز حساب های شخصی کاربران را نیز هک و مبالغ هنگفتی را به حساب های نامعلومی منتقل کرده اند. با وجود اینکه پلیس های امنیتی به ماجراهای سرقت ورود می کنند اما در بسیاری از مواقع سارقان شناسایی نمی شوند.

اما اکنون با راه حل جدید مخترعان کانادایی هیچ حسابی هک نمی شود و تمام حساب ها از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود. مخترعان راه حلی ارائه کرده اند تا ضربان قلب کاربران جایگزین پسوردها (رمز ورودی) شده و هکرها نتوانند به حساب های شخصی دست پیدا کنند.

ضربان قلب با کمک سنسوری که برای این منظور ساخته می شود، قادر به انتقال اطلاعات خواهد بود. در این طرح می توان از راه حل های دیگری مانند تکنولوژی های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند برای انتقال ضربان قلب و اطلاعات حساب های شخصی نیز یاد کرد زیرا این گجت ها نیز می توانند سودمند باشند.

مقامات کانادایی از این طرح استقبال کرده اند و معتقدند این پروژه می تواند سرقت های اینترنتی را به حداقل کاهش دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −  42  =