دانشور: از خدمت سربازی معاف می‌شوم؟

برای اولین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کردم، رقبایم در سطح بالای جهان و نفرات دوم و سوم دنیا بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت‌: از مسئولان ورزشی درخواست دارم که دوچرخه سواری را مورد حمایت بیشتری قرار دهند و برای دوچرخه سواران نیز حقوقی در نظر گرفته شود.

محمد دانشور در گفت و گو با ایسنا از اینچئون، اظهار کرد: برای اولین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کردم، رقبایم در سطح بالای جهان و نفرات دوم و سوم دنیا بودند. بنابراین اعتماد به نفس نداشتم که بتوانم در طول مسابقه به آنها برسم، چه برسد به این که حتی روی سکو بروم، اما وقتی به راحتی از آنها رد شدم این باور را پیدا کردم که می‌توانم به مدال برسم.

دانشور با اشاره به خطاهای رکابزن کره‌ای در دور دوم مسابقات کایرین، گفت: رکابزن کره‌ای خطاهایی را انجام داد که باعث شد زانویم مصدوم شود که البته اعتراض هم کردیم، اما توجه خاصی نشد. تقریبا می‌توان گفت من در طول مسابقه هم با رقبایم و هم با داوران رقابت کردم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی با ابراز رضایت از اردوی دو ماهه‌ای که تیم دوچرخه‌سواری پیست در اروپا داشت، گفت: اردویی که در اروپا داشتیم، خیلی خوب بود و حضور در مسابقات اروپایی باعث شد که خودم را باور کنم که می‌توانم به مدال برسم، چرا که رقابت در سطح آسیا نیز بالا است و من توانستم بالاتر از کسانی که خودشان نیز دوچرخه‌سواران مطرحی بودند قرار بگیرم.

دانشور در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین نیازش به عنوان قهرمان بازی‌های آسیایی چیست؟ تصریح کرد: ابتدا باید از کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه‌سواری تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند و برای ما همه چیز تکمیل بود، اما یک درخواست کوچک دارم و خواهش می‌کنم که بیشتر دوچرخه‌سواری مورد حمایت قرار گیرد و برای دوچرخه‌سواران نیز حقوقی در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای ما دوچرخه‌سواران حضور در مسابقه از داشتن اردوهای اروپایی اهمیت بیشتری دارد. بنابراین ما برای کسب تجربه به حضور در مسابقات برون مرزی زیادی احتیاج داریم.

دانشور که پس از کسب مدال طلا بسیار خوشحال بود، گفت: قبل از گرفتن مدال با منزل‌مان تماس گرفتم، همه گریه می‌کردند و کسی نمی‌توانست با من حرف بزند. خیلی خوشحالم که این مدال را به دست آوردم.

طلایی بازیهای آسیایی با بیان این پرسش که با کسب این مدال از خدمت سربازی معاف می‌شوم؟ گفت: خیلی دوست دارم این اتفاق بیافتد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6