صدا و سیما گفت مجبور است که کنایه بزند

نعمتی درباره کنایه صدا و سیما درباره تعطیلی مجلس گفت: بنده مراتب نارضایتی خود را از این مسأله به گوش یکی از مسئولان سازمان صداوسیما رساندم که ایشان به من گفت سازمان مجبور است به خاطر اینکه بخواهد مواردی را به دولت منتقل کند، در کنار آن کنایه ای به مجلس بزند، البته من اسم این مقام مسئول سازمان صداوسیما را نمی آورم اما اگر آقای ضرغامی بخواهند به ایشان می گویم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خانه ملت: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سازمان صداوسیما به گونه ای از تعطیلات مجلس یاد کرد، گویی نمایندگان مجلس در این زمان واقعا در تعطیلات به سر می بردند در حالی که نمایندگان در تعطیلات رسمی نیز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

بهروز نعمتی با انتقاد از شیوه بیان صداوسیما درباره تعطیلی مجلس گفت: واقعیت مطلب این است که کار نمایندگی تعطیلی بردار نیست و در هیچ شرایطی، حتی در روزهای تعطیل رسمی، نمایندگان در تعطیلی به سر نمی برند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بنده به عنوان سخنگوی مجلس در برنامه تلویزیونی خانه ملت حاضر شدم و مراتب نارضایتی نمایندگان را به گوش دوستان صداوسیما رساندم چرا که نمایندگان در ایام تعطیلی معمولی هم در ارتباط مستقیم با مردم بوده و تعطیلات خاصی ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه صداوسیما در حق نمایندگان مجلس اجحاف کرده است، یادآور شد: سازمان صداوسیما به گونه ای از تعطیلات مجلس یاد کرد، گویی نمایندگان مجلس در این زمان واقعا در تعطیلات به سر می بردند، در حالی که خود بنده طی این سه هفته دائما در حوزه انتخابیه و در خدمت مردم بودم و روزهای دیگر را هم از وزرا وقت ملاقات گرفته بودم تا پیگیر امور حوزه انتخابیه ام باشم.

نعمتی همچنین خاطرنشان کرد: بنده مراتب نارضایتی خود را از این مسأله به گوش یکی از مسئولان سازمان صداوسیما رساندم که ایشان به من گفت سازمان مجبور است به خاطر اینکه بخواهد مواردی را به دولت منتقل کند، در کنار آن کنایه ای به مجلس بزند، البته من اسم این مقام مسئول سازمان صداوسیما را نمی آورم اما اگر آقای ضرغامی بخواهند به ایشان می گویم.

وی در ادامه با بیان اینکه اینگونه نگرش ها و برخوردها در شأن رسانه ملی نبوده و توقع بیش از این هاست، عنوان کرد: رسانه ملی باید تلاش کند واقعیت ها را ببیند و منتقل کند نه اینکه در زمانی که نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه خود به فکر مشکلات مردم بودند در صداوسیما اینگونه به مردم القا شود که نمایندگان مجلس در تعطیلات به سر می بردند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رسانه ملی به عنوان یک رسانه اثرگذار باید توجه بیشتری به عملکرد سه قوه و انعکاس فعالیت های آنها داشته باشد ضمن اینکه از آقای ضرغامی که خود سال ها معاون پارلمانی صداوسیما در مجلس شورای سلامی بوده است انتظار می رود جلوی فرافکنی ها را بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2