پاسخ مدیر عامل همراه اول به اختلالات اخیر

مدیر عامل همراه اول معرفی شهرهایی که در حال حاضر به ارائه خدمات نسل سه می‌پردازند را به هفته آتی موکول کرد و گفت: اوایل هفته آینده لیست این شهرها از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در شرکت ارتباطات سیار سایت‌های بسیاری داریم که در حال ارتقای آن‌ها هستیم. البته سعی بر آن است که عملیات ارتقای این سایت‌ها شب‌ها صورت بگیرد که کاربران استفاده کمتری از تلفن همراه خود دارند اما در برخی مراکز مسکونی یا بانک‌ها به اجبار لازم است این اقدامات روزها انجام شود که این مساله در برخی مناطق برای ساعاتی مشکلاتی در پی دارد.

 

وی همچنین اظهار کرد: آنتن‌های موجود شبکه همراه اول، نسل دوم ارتباطی را پوشش می‌دهد اما لازم است که برای ارائه نسل‌های بالاتر این آنتن‌ها تغییر کند؛ پس از آنتن‌ها خطوط انتقال نیز برای تامین پهنای باند نیاز به تغییر دارند و در ادامه سایت‌های BTS نیز به نوسازی و تغییر نیاز دارند.

 

به گفته او بر همین اساس برای ارائه خدمات نسل‌های بالاتر در مجموع لازم است شبکه‌های ما نوسازی شود و این امری طبیعی است که در این نوسازی در مراحل اولیه برای بهینه سازی سایت‌ها گاهی اختلالاتی نیز ایجاد شود.

 

صدوقی در عین حال از نصب هزارمین سایت همراه اول خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر اپراتور اول در 23 شهر کشور به ارائه آزمایشی خدمات نسل سه پرداخته است.

 

مدیر عامل همراه اول همچنین اظهار امیدواری کرد که هفته آینده مجوز رسمی ارائه خدمات نسل‌های بالاتر به اپراتور اول ارتباطی کشور تعلق بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  6