برای هوشمند سازی مدارس پول ندهید

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: دریافت هرگونه وجه و امکانات از اولیای دانش‌آموزان تحت هوشمندسازی مدارس ممنوع است و در صورت هرگونه تخلف و نقض مقررات، فرد متخلف از سمت خود عزل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: دریافت هرگونه وجه و امکانات از اولیای دانش‌آموزان تحت هوشمندسازی مدارس ممنوع است و در صورت هرگونه تخلف و نقض مقررات، فرد متخلف از سمت خود عزل خواهد شد.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه گزارش‌ها و اخبار دریافتی حاکی از آن است که برخی از مدیران مدارس در اقدامی مغایر با ضوابط و مقررات با اخذ وجه اجباری درخصوص هوشمندسازی مدارس موجبات نارضایتی و نگرانی اولیا را فراهم کرده‌اند، گفت: در همین راستا آموزش و پرورش شهر تهران امروز بخشنامه‌ای را به کلیه مدارس شهر تهران ابلاغ کرده است که در ادامه بندهای مربوط به این بخشنامه خواهد آمد.

اخذ وجه از اولیای دانش‌آموزان به عنوان هوشمندسازی، ممنوع

وی افزود: براساس این بخشنامه، اخذ وجه از اولیای دانش‌آموزان به عنوان هوشمندسازی کلاس‌های درس اعم از اختیاری و اجباری ممنوع است.

ممنوعیت تفکیک دانش‌آموزان در کلاس‌های هوشمند و غیرهوشمند

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هرگونه برنامه‌ریزی در راستای تجهیز مدارس و سیستم‌های هوشمند آموزشی صرفا از طریق اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران براساس اولویت‌بندی از محل اعتبارات دولتی انجام خواهد شد، گفت: تفکیک دانش‌آموزان در کلاس‌های هوشمند و غیرهوشمند با مبنا قرار دادن مشارکت اولیا هرگز وجاهت قانونی نداشته و ممنوع است.

ثقفی ادامه داد: براساس این بخشنامه، چنانچه تاکنون مدارس برخی از کلاس‌های خود را به تجهیزات هوشمند مجهز کرده‌اند، مدیران مدارس موظفند تا ترتیبی اتخاذ کنند تا همه دانش‌آموزان مدرسه به صورت نوبتی و چرخشی با رعایت فرصت برابر از مزایای این امکانات بهره‌مند شوند.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به آثار زیانبار عدم رعایت موارد فوق در صورت احراز هرگونه تخلف و نقض مقررات فرد متخلف از سمت خود عزل و نسبت به ارسال پرونده تخلفاتش به هیات رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی ذی‌ربط اقدام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  5  =