هدیه ویژه ایران به ارتش لبنان

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران پس از دیدار با نخست‌وزیر لبنان اعلام کرد، ایران تصمیم گرفته است، هدیه‌ای به ارتش لبنان تقدیم کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران پس از دیدار با تمام سلام نخست وزیر لبنان اعلام کرد، ایران تصمیم گرفته است تا هدیه ای را به دلیل محبت به لبنان به ارتش این کشور تقدیم کند.

شمخانی بعد از دیدار با تمام سلام در اظهاراتی با اشاره به هدیه ای که قرار است جمهوری اسلامی ایران برای ابراز محبت به ارتش لبنان بدهد، تاکید کرد که اعطای این هدیه زیاد طول نخواهد کشید و در دیدار قریب الوقوعی که وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از لبنان خواهد داشت، اجرایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت که در سفر به لبنان و دیدار با مقامات این کشور همکاری های دفاعی بین دو طرف و تامین مایحتاج نظامی ارتش لبنان برای تقویت توان نظامی آن را بررسی خواهد کرد.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی که صبح امروز وارد بیروت شده، ساعتی پیش با تمام سلام نخست وزیر لبنان دیدار و گفتگو کرد. وی بعد از این دیدار نیز با نبیه بری دیدار خواهد کرد. نشست با سران احزاب مختلف لبنانی از جمله برنامه های احتمالی این دیدار است.

شمخانی در بدو ورود به بیروت در اظهاراتی در فرودگاه هدف اصلی از این دیدار را انجام برخی رایزنی ها با مقامات لبنانی در مورد تحولات سیاسی، امنیت منطقه و مشارکت و همکاری برای مقابله با تهدیدات فراروی مشترک بر ضد دو کشور دانسته بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  18