کریستیانو رونالدو بعد از دو سال دیگر به منچستر یونایتد بازخواهد گشت

کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بازخواهد گشت اما تنها بعد از 2 سال دیگر اجازه جدایی از رئال مادرید را به دست خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارشناس فوتبال اسپانیا در Sky Sports است، که اظهاراتش توسط Daily Starمنتشر شده است که می گوید ستاره پرتغالی رؤیای بازی برای باشگاه سابقش را دارد، هرچند بعید است که در تابستان آینده چنین اتفاقی بیفتد و هرگونه صحبت کردن در این مورد زود است.

بالاگ به Sky Sports گفت: "این کاملاً طبیعی است که یونایتد به ادامه دار شدن این جریانات اجازه می دهد، چرا که آنها به کریستیانو رونالدو علاقه مند هستند. این بازیکن نیز رؤیای بازگشت را دارد اما فکر می کنم تنها مسئله زمان بندی است که مردم در آن اشتباه می کنند. آنها می خواهند اگر ممکن است این اتفاق در ژانویه بیفتد، اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

در تابستان؟ فکر نمی کنم حتی در تابستان نیز چنین اتفاقی رخ دهد، چرا که رئال مادرید هم هیچ تمایلی به فروش کریستیانو رونالدو ندارد. در مدت زمان دو سال، من می گویم که بله، چرا که در آن زمان او از 31 سالگی در آستانه 32 سالگی خواهد بود، بنابراین مادرید می تواند بگوید: 'OK'، اگر ما بتوانیم در ازای فروش او پول نقد به دست آوریم پس زیرکانه خواهد بود. او کارهای زیادی برای ما کرده است اما همین است. زمان حرکت فرا رسیده است.'

فکر نمی کنم این اتفاق در تابستان بعدی رخ دهد و مردم باید کمی بیشتر صبور باشند."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −    =  59