خودپردازهای بانک صادرات ایران به ۴۵۰۰ دستگاه رسید

تا پایان شهریور ماه امسال

بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه ١٣٩٣ ,مجموعأ ٤ هزار و ٥٠٠ دستگاه خودپرداز نصب و راه اندازی نموده است.به گزارش

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات خودپردازهای ثابت و سیار این بانک ,آماده سرویس دهی به دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب بصورت شبانه روزی میباشد. این گزارش حاکی است دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در مقایسه با شهریور ١٣٩٢ بالغ بر ٥٧٠ فقره افزایش یافته است و هم اکنون افزون بر پرداخت وجه ,قابلیت دریافت مکانیزه قبوض,عملیات رمز ,انتقال وجه, اعلام موجودی ,ارائه صورتحساب ,خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری ,پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند . همچنین بیش از ٧٢ میلیون تراکنش طی شهریور ماه ١٣٩٣ بر روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است.
گفتنی است اکثر شعب بانک صادرات ایران که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان میباشد هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و همچنین در راستای سرویس دهی هرچه بهتر خودپردازها,عملیات مانیتورینگ دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور توسط واحد های فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام میشود.
شایان ذکر است خودپردازهای این بانک به طور متوسط روزانه بیش از ٢ میلیون ٤٠٠ هزار تراکنش مالی دارندگان انواع کارت بانک های عضو شتاب را با موفقیت به انجام رسانده اند​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3