تکذیب یک خبر درباره دانشگاه‌ تک جنسیتی

روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره در برخی از سایت های خبری تحت عنوان ارائه مجوز به دانشگاه های تک جنسیتی متوقف شد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خبرآنلاین: روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره در برخی از سایت های خبری تحت عنوان " ارائه مجوز به دانشگاه های تک جنسیتی متوقف شد " را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است : آنچه در مصاحبه با مدیرکل آموزش غیر دولتی وزارت علوم مطرح شده است ، این بوده که تعداد کل موسسه های آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی به حد اشباع رسیده و به همین دلیل تاسیس واحد های جدید در بسیاری از مناطق کشور امکان پذیر نیست .

دلیل این امر بالا بودن ظرفیت های ایجاد شده بیش از حد نیاز در سال های گذشته بوده و آنچنانکه در خبر منتشر شده القا شده است ارتباطی با تک جنسیتی بودن یا نبودن ندارد .

علاوه بر این، دفتر آموزش های غیر دولتی وزارت علوم طرح هایی را که برای تاسیس موسسه ها ی آموزش عالی چه تک جنسیتی و چه غیر آن برای رفع نیازهای واقعی و روز جامعه ارائه شوند و در صورتی که در مناطق اشباع شده نباشند، مورد بررسی قرار می دهد، کما اینکه در حال حاضر نیز چندین طرح جدید تک جنسیتی در این دفتر در حال بررسی است .

بنابراین درج عنوان " ارائه مجوز به دانشگاه های تک جنسیتی متوقف شد " گمراه کننده بوده و اطلاع رسانی صحیح نیست .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1