راهکار داعش برای فرار از حملات هوایی

منابع امنیتی کردستان عراق از سوءاستفاده اعضای داعش از پرچم منطقه کردستان در محورهای جنگ با نیروهای پیشمرگه و برافراشتن این پرچم بر روی خودروهای خود به منظور در امان ماندن از بمباران جنگنده های آمریکایی، خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: منابع امنیتی کردستان عراق از سوءاستفاده اعضای داعش از پرچم منطقه کردستان در محورهای جنگ با نیروهای پیشمرگه و برافراشتن این پرچم بر روی خودروهای خود به منظور در امان ماندن از بمباران جنگنده های آمریکایی، خبر دادند.

 یکی از افسران امنیتی منطقه کردستان عراق در گفت‌وگو با پایگاه خبری «شفق نیوز» اعلام کرد: گزارش های رسیده به اداره امنیت کردستان عراق حاکی از این است که عناصر داعش با برافراشتن پرچم کردستان بر روی خودروهای خود در برخی از مناطق شنگال، در صددند تا از حملات جنگنده‌های آمریکایی در امان بمانند.

خبرگزاری «کردپرس» نیز به نقل از این مقام نوشت: تمامی خودروهای داعش از این ترفند استفاده نمی کنند بلکه تنها اتومبیل هایی که در خط مقدم محورهای جنگ هستند دست به چنین اقدامی می زنند.

این افسر امنیتی تصریح کرد: نیروهای پیشمرگه منطقه کردستان عراق و جنگنده های ائتلاف جهانی ضد داعش، مکانیزم و راهکار لازم برای خنثی کردن این اقدام داعش را در اختیار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  13  =