لاریجانی: نباید امیدواری مردم مخدوش شود

دکترعلی لاریجانی در نشست مشترک مجلس و دولت با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: سخنرانی و مصاحبه‌های ایشان سنجیده بود و نشان می‌داد که مشی عقلانی و درستی را در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند و از این جهت از رئیس جمهور و وزیر خارجه که تلاش وافری را انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علامت مثبت در اقتصاد کشور در جهات مختلف دیده می‌شود و این نشان می‌دهد که دولت و مجلس مسیر درستی را برای بهبود شرایط اقتصادی دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: به یاد داشته باشیم شرایطی را گذرانده‌ایم که تورم به صورت روزانه تغییر می‌کرد و رشد اقتصادی منفی 5 خسارت بسیاری برای کشور به بار آورد و اکنون مشاهده می‌شود مسیر در سمت درست هدایت می‌شود که این نتیجه تلاش خیلی خوب دولت در این زمینه بوده است.

دکتر لاریجانی تصریح کرد: بسیاری از مسائلی که باعث شد شرایط کشور به سمت درست هدایت شود امیدواری مردم است و این موضوع باعث شد که مردم بیایند و سرمایه‌گذاری کنند و بخش‌های مختلف اقتصادی را حمایت کرده و به تولید توجه کنند.

وی اضافه کرد: این امیدواری دلایل مختلفی دارد و یکی ازدلایل این است که مردم احساس می‌کنند رفتار معقولی در دولت وجود دارد و اشکالات دیده و حل می‌شوند. همچنین مردم به حل مسائل هسته‌ای امیدوار هستند و اینکه دیپلماسی درستی در مسائل منطقه‌ای و بین‌الملل دنبال می‌شود. همه اینها کمک می‌کند که امیدواری در دل مردم به وجود بیاید و نباید بگذاریم این امیدواری مخدوش شود.

رئیس نهاد قانونگذاری ادامه داد: این عامل مهمی در ثبات و انگیزه در سرمایه‌گذاری می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  12