آغاز موج جدید بارش‌ها از روز جمعه

فردا بارش به صورت پراکنده و خفیف در استان های اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد و در روز جمعه مجددا از غرب سواحل دریای خزر بارش آغاز می گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز چهارشنبه 16 مهر ماه 93 در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم خواهد داشت.

به گزارش فارس، وی افزود: امروز شدت بارش ها در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود و فردا بارش به صورت پراکنده و خفیف در استان های اردبیل ، گیلان و مازندران رخ خواهد داد و در روز جمعه مجددا از غرب سواحل دریای خزر بارش آغاز می گردد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده در پاره ای نقاط استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد و دریای خزر و خلیج فارس نیز مواج هستند همچنین در ساعات بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و استان قم ، پدیده باد و گرد و خا ک در استان های تهران، البرز و مرکزی پیش بینی می شود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، نیمه ابری، در جنوب استان باد و گرد و خاک، در ارتفاعات استان بارش پراکنده و فردا، کمی ابری، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی، در ارتفاعات افزایش ابر و روز جمعه، کمی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16